zaterdag 25 februari 2012

Review : LipSmacker Pinky Raspberry Melon.





Woensdag zijn Anne en ik wezen shoppen in Middelburg en zijn we onder andere bij de Ici Paris XL geweest.
Daar heb ik een Lipsmacker gekocht en daarvan ga ik nu een review maken.
Ik bespreek de Kwaliteit/Wat hij doet en de Lay-out van het product.

Kwaliteit:
  • Proeft heerlijk naar Meloen&Framboos.
  • Geeft een goede gloss op je lippen.
  • Helpt heel erg goed tegen droge lippen.
  • Goede prijs €1,79 p.s.



Verpakking:
  • De lay-out ziet er heel erg vrolijk en schattig uit.
  • Beschrijft ook echt de geur.
Conclusie:
  • Doet goed wat een lipsmacker hoort te doen, het geurtje blijft redelijk lang zitten en de gloss zie je nog langer. Het is een normale prijs.
  • Cijfer : 9+


8 opmerkingen:

  1. Lipsmackers hebben altijd zo'n leuk en schattig uiterlijk! Mooi prijsje heeft het ook, dus misschien moet ik toch maar eens de moeite nemen om er een te kopen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hmmm. Die lipsmacker lijkt me heerlijk! Ik zou er ook graag een willen, het is inderdaad niet duur. Ik volg jullie ook, bedankt voor jullie reactie! (:
    Liefs, Kiek.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. klinkt goed!
    ik vind jullie nieuwe blog top!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, deze blog ziet er echt super uit! Heel erg leuk gedaan.
    Hmm, ik heb ook een hele collectie lipsmackers. Eye-candy! x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. klinkt goed hoor !!
    leuke blog ook ik volg je:)
    xx

    BeantwoordenVerwijderen

thanks for your comment, we will reply you soon!♥